השחקן יהודה לוי רכש מיני פנטהאוז ברובע שדה דב

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
השחקן יהודה לוי רכש מיני פנטהאוז בפרויקט "אשירה" של חברת אביסרור. לוי ישמש גם כפרזנטור הפרויקט וקמפיין בכיכובו צפוי להתפרסם כבר בחודש הבא
יהודה לוי ויקימדיה
צילום: ויקימדיה. הדמיה של הפרויקט : viewpoint

השחקן יהודה לוי (44) רכש דירה בפרויקט "אשירה" של חברת אביסרור בעלות משוערת של כ-8 מיליון שקלים. על פי הפרסומים מדובר במיני פנטהאוז עם 3.5 חדרים במגדל, הנמוך מבין השניים, המתנשא לגובה של 15 קומות בלבד.

פרויקט "אשירה" של חברת אביסרור יכיל 406 יחידות דיור בשני מגדלים בני 34 ו-15 קומות, והוא כולל מנעד רחב של דירות החל מדירות שני חדרים ועד דירות פנטהאוז מפוארות.

המחיר שפורסם בעסקה המדוברת מבטא שווי של כ-68,400 שקל למ"ר, בדומה לנתונים שפרסמה החברה שהחלה לאחרונה במכירת פריסייל.

עוד מסרה חברת אביסרור כי לוי ישמש כפרזנטור לקמפיין שיווק הפרוייקט שיחל בחודש הבא. תקציב הקמפיין שיושק במהלך חודש אפריל הוא כארבעה מיליון שקלים והוא יכלול פרסום בטלוויזיה, חסויות, שלטי חוצות, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות.

לוי אינו הסלב הראשון במתחם: קדמה לו נועה קירל שרכשה דירה בפרויקט של היזם ישראל-קנדה, וגם היא משמשת כפרזנטורית של הפרויקט המדובר.

מימין: יהודה לוי יחד עם האחים יורם, ג'קי ואלי אביסרור. צילום: דיגו מילטרבג

יורם אביסרור, מבעלי החברה: "אנו שמחים לצרף את יהודה לוי, שנבחר להיות פרזנטור שלנו ולהוביל את הקמפיין להשקת הפרויקט. יהודה הוא אחד השחקנים האהובים והאהודים בכל בית בישראל עם ערכים של ביתיות, מקצועיות וכישרון גדול המתאימים לערכים שלנו באביסרור ולכן מדובר בחיבור נכון לשני הצדדים".

תגיות

כתבות נוספות

תגובות

רוצים להישאר מעודכנים כל הזמן?

הצטרפו לעדכונים ברשתות:

דילוג לתוכן