פארק רדינג החדש: "לפיקניק, לריצה, לישיבה ליד המגדלור או לצפייה בשקיעה"

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
פארק רדינג החדש נוצר כחלק מתפישה עירונית כוללת של פיתוח קו חוף רציף, נגיש, מזמין ומלא חוויות. בפארק ניטעו 84 עצים, הותקנו כ-20 פרגולות צבעוניות ועשרות ספסלים. ראש העיר: "עיריית תל אביב-יפו הפכה את האזור שמסביב למיכלים התעשייתיים ברדינג לפארק נעים, נגיש ונוח"
פארק רדינג
חדש בעיר: פארק רדינג. צילום: גיא יחיאלי

עיריית תל אביב חונכת היום (רביעי) מרחב ציבורי חדש בעיר. פארק רדינג, שנמצא ברחוב רחבעם זאבי במפגש עם טיילת רדינג ופארק רדינג המערבי הצמוד למעגנת חברת החשמל, מהווה שלב ראשון בפיתוח מתחם מכלי הדלק הישנים, שעתידים בהמשך להפוך למוקד בילוי ייחודי. בפארק ניטעו 84 עצים, הותקנו כ-20 פרגולות צבעוניות ועשרות ספסלים, ואלו יוצרים מרחב מזמין, מוצל ועם מרחבי דשא בעלי נוחות אקלימית מרבית. בהמשך יסומן במקום גם שביל אופניים, שיעבור בשטח שצמוד לתחנת הכוח.

פארק רדינג
מתחם המיכלים התפעולי הפך לאיזור בילוי ונופש. צילום: גיא יחיאלי

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "אני שמח לבשר על מרחב ציבורי ירוק נוסף שנפתח לרווחת הציבור, ועוד אחד כזה שיש לו יתרון עצום – קרבתו לים. עיריית תל אביב-יפו הפכה את האזור שמסביב למיכלים התעשייתיים ברדינג לפארק נעים, נגיש ונוח, כדי שיהיה עוד מקום לפיקניק, לריצה, לישיבה ליד המגדלור או רק לשם צפייה בשקיעה".

מתחם המיכלים המשתרע על שטח של 12 דונם, הוא אזור בעל אופי תעשייתי אשר במשך שנים היה מוכר יותר כאזור תפעולי שצמוד לטיילת רדינג. פארק רדינג, שנראה היטב להולכים על גשר רדינג מכיוון נמל תל אביב, הוא מהלך שנוצר כחלק מתפישה עירונית כוללת של פיתוח קו חוף רציף, נגיש, מזמין ומלא חוויות. הטופוגרפיה הפיסולית תוכננה כך שהשטח הפנימי ביותר הוא הגבוה ביותר, כדי לאפשר מבטים אל הים, תחנת הכוח והמגדלור.

הפארק מהווה עוד שלב ביצירת רצף עירוני בין נמל תל אביב לרובע שדה דב – הן לאורך החוף לכיוון המרינה החדשה, והן צפון-מזרחה, לכיוון מתחם אשכול הנבנה בימים אלה וציר אבן גבירול שעליו ינוע בין השאר הקו הירוק של הרכבת הקלה.

לקריאה נוספת: תוכניות עיצוב ראשונות אושרו במתחם אשכול

תגיות

כתבות נוספות

תגובות

רוצים להישאר מעודכנים כל הזמן?

הצטרפו לעדכונים ברשתות:

דילוג לתוכן