החודש הונפו קורות הבטון הראשונות והעבודות להקמת גשר הירקון, אחד מארבעת הגשרים במסלול הקו הירוק של הרכבת הקלה, עברו לשלבי הביצוע המשמעותיים. אורכו של גשר הירקון הוא כ-700 מטרים, הכי ארוך בעיר, ורוחבו 13 מטרים. הגשר מורכב מ-8 קורות ענקיות באורך 24 מטרים ובמשקל 50 טון כל אחת.

גשר זה יישא שתי מסילות של הרכבת הקלה. הוא עובר מעל נחל הירקון ושדרות רוקח, במקביל לרחוב אבן גבירול, בין שני הגשרים הקיימים – גשר הפלדה וגשר בר יהודה.

על הגשר יהיה גם מעבר להולכי רגל ושביל אופניים וכן שבילי גישה ישירים אל פארק הירקון. בחלקו הצפוני של הגשר תמוקם תחנת רדינג של הקו הירוק, מצפון לשדרות רוקח וממערב לאבן גבירול.

בנוסף, לאורך רחוב אבן גבירול יינטעו עצים חדשים, וכן יפותחו שבילי אופניים ומדרכות רחבות לרווחת הציבור. על פי הערכות, הגשר יפתח לתנועה בשנת 2028.