שיכון ובינוי תבנה בשדה דב 324 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
חברת שיכון ובינוי זכתה במכרז של רמ"י והחברה הממשלתית דירה להשכיר להקמת 324 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח. מחצית מהדירות יושכרו לזכאים במחיר מופחת, והיתרה תושכר בשוק החופשי. שיכון ובינוי תשלם 830 מיליון שקלים עבור הפרויקט
הדמיית פרוייקט שדה דב א׳ שיכון ובינוי. קרדיט: איוולב מדיה

חברת שיכון ובינוי זכתה הבוקר (חמישי) במכרז של רשות מקרקעי ישראל והחברה הממשלתית דירה להשכיר, ותקים 324 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח ולתקופה שלא תפחת מ-20 שנים.

המגרש שבו זכתה החברה הוא במתחם א', גודלו כ-5 דונם, ומתוכננים להבנות בו מגדל בן 39 קומות ובניין של 9 קומות.

על פי תנאי המכרז, מחצית מהדירות יושכרו לזכאי משרד הבינוי והשיכון במחיר מופחת והמחצית השנייה תושכר בשוק החופשי. זכאי משרד השיכון ישלמו בין 88 שקלים למ"ר לחודש לדירת 2 חדרים ועד ל-72 שקלים למ"ר לחודש לדירת 4 חדרים. כלומר, שכר הדירה החודשי לזכאים ינוע בטווח שבין כ-5,200 לכ-7,200 שקלים.

בתום תקופת ההשכרה של 20 שנים תהא רשאית חברת שיכון ובינוי למכור את הדירות. ההצעה הזוכה של שיכון ובינוי במכרז עמדה על כ-830 מיליון שקלים עבור הקמת יחידות אלה לצד כ-800 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר. על פי תחשיב פשוט, מחיר הקרקע ליחידת דיור הוא מעל ל-2.5 מיליון שקלים, מה שמציב את מחיר הדירות להשכרה ברף דומה למכרזים קודמים שנסגרו בשדה דב, עבור קרקע לדירות למכירה.

על פי הערכות, האיכלוס בפרויקט צפוי להיות בשנת 2027.

תגיות

כתבות נוספות

תגובות

רוצים להישאר מעודכנים כל הזמן?

הצטרפו לעדכונים ברשתות:

דילוג לתוכן