זכייה נוספת לחברת שיכון ובינוי במכרז דירה להשכיר ברובע שדה דב

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
חברת שיכון ובינוי זכתה במכרז ותבנה 511 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח. מחצית מהדירות יושכרו לזכאים במחיר מופחת, והיתרה תושכר בשוק החופשי. הפרויקט יוסיף מאות יחידות דיור לשוק השכירות בתל אביב
הדמיית פרוייקט שדה דב ב׳ שיכון ובינוי. קרדיט: יניב פרדו אדריכלים
הדמיית פרוייקט שדה דב ב׳ שיכון ובינוי. קרדיט: יניב פרדו אדריכלים

חברת שיכון ובינוי זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל והחברה הממשלתית דירה להשכיר, ותקים 511 יחידות דיור במתחם אשכול להשכרה ארוכת טווח ולתקופה שלא תפחת מ-20 שנים.

מחצית מהדירות יושכרו לזכאים במחיר מופחת והמחצית השנייה תושכר בשוק החופשי.

מיקום המגרש במתחם אשכול

מחיר המינימום במכרז עמד על 165.5 מיליון שקלים ופרט להצעה הזוכה, הוגשה במכרז הצעה אחת נוספת. שיכון ובינוי תשלם 794 מיליון שקלים בקירוב והוצאות פיתוח בסך 36.9 מיליון שקלים.

יש להזכיר כי שיכון בינוי זכתה בדצמבר 2021 במכרז נוסף של דירות להשכרה במתחם א' בשדה דב, במסגרתו היא תבנה 324 יחידות דיור.

על פי תנאי המכרז, מחירי השכירות המופחתת יעמדו על 4,400 ש״ח לחודש לדירת 2 חדרים ששטחה 50 מ״ר, 5,700 ש״ח לחודש לדירת 3 חדרים ששטחה 75 מ״ר ו-7,200 ש״ח לחודש לדירת 4 חדרים ששטחה 100 מ״ר. לשכר הדירה יתווספו דמי אחזקה חודשיים עד תקרה של 6.2 ש״ח למ״ר, כלומר תוספת של 310 ש״ח לדירת 2 חדרים ו-620 ש״ח לדירת 4 חדרים על פי הגדלים שצויינו לעיל. יש לציין שמחירים אלה נכונים למועד פרסום המכרז ועשויים להתעדכן בעתיד עפ״י החלטת החברה הממשלתית ״דירה להשכיר״.

על פי הערכות, האיכלוס בשני הפרויקטים צפוי להיות בשנת 2027 והם יוסיפו מאות דירות להשכרה לשוק הנדל"ן של תל אביב.

תגיות

כתבות נוספות

תגובות

רוצים להישאר מעודכנים כל הזמן?

הצטרפו לעדכונים ברשתות:

דילוג לתוכן